دوباره اومدمممممم....


سمپاد لیان بکس!

کاکای جونیم..دده ی جونیم..قدمتون ری تخم چیشلمون..

 سلامـــــــــــــــــــــ به رووووووووی ماهــــــــــــــــــــــتون!!

چطوراییین؟؟؟ خوبــــــــــــــــــین؟

ببخشید من یه مدت نبودم. یعنی بودم....اما خودم نبودم...دیگه کم کم این وبلاگ داشت فراموشم میشد کـــــــــــــــــــــــه!!!............. یک دوست عزیز بهم اس ام اس داد و گفت که با خوندن مطالب من توی این وبلاگ یاد دوران مدرسه و خاطرات خوبمون افتاده.....منم تصمیم گرفتم این وبلاگ رو از کپک زدگی نجات بدم

جونم واستون بگه که اول از همه تو رو جون عمتون درمورد قالب اعتراض نکنید! 

بابا با هزار بدبختی همینو پیدا کردم. خوب اخرین حرفی که در مقدمه میگم اینه.....ما برگشتیـــــــــــــــــــتیم!

حالا بریم سراغ حرفای اصلی...

ما امسال میریم سوم دبیرستان... یعنی شروع بدبختی های جدیدمن که به شخصه اصلا خودمو واسه امسال اماده نکردم! همینجوری دارم میرم به پیشوازش....ببینیم چی پیش میاد...

اها راستی یکی بیاد به من بگه این قضیه ی عوض شدن مدیر چیه؟؟ اخرش عوض شد؟ نشد؟ شد بعد باز برگشت؟ کلا نشد؟..کدومش؟؟

بچه ها...امسال هم تابلو کائنات داریم دیگه؟ من بدون تابلو کائنات دووم نمیارما! 

راستیــــــــــــ این درسته که امسال دوباره کلاسا عوض شدن؟؟ بچه ها پخش شدن توی دو کلاس؟؟اقا من نمـــــــــــــی خوام!!

بیاین خبرا رو بهم بدین حتما. لطف کنید به بتاسمپازون هم یه سری بزنید!

دوستان عزیزی هم که تازه به وبلاگ ما اومدن....اول اینکه خوش اومدین...صفا اوردین....این وبلاگ متعلق به دانش اموزان سوم دبیرستان فرزانگان بوشهر  هست!

اینم ادرس انجمن ما: www.betasampazon..com

منتظرتون هستم!!

تا یک برنامه ی دیگه... عزتتون پر شرف!




نظرات شما عزیزان:

قشنگ
ساعت15:25---31 شهريور 1392
سلام وب جالبي دارين جونم بگه برات كه منم امسال ميام مدرسه شما

Ehsun
ساعت14:20---20 شهريور 1392
سلام .. بدو آب دستته بزار زمین آپم
فدامدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:مدرسه,دانش اموزان,دبیرستان,تیزهوشان,فرزانگان,| 1:15 |راشا| |


[-Design-]